Reklamacje
- Wpłata na konto sklepu
- Karta kredytowa
- Za pobraniem
- Koszty i metody dostawy
- Czas realizacji zamówienia
- Ochrona prywatności
- O nas
- Karma za punkty
- Koszyk
- Dostępność towarów
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Realizacja zamówienia
- Reklamacje
- Zmiana lub anulowanie zamówienia
- Konto w sklepie
- Wzór formularza odstąpienia od umowy
- Polityka cookies
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych w czasie transportu, będą rozpatrywane po sporządzeniu protokołu szkodowego przygotowanego przez kuriera firmy Siódemka i podpisanego przez klienta. Formularz protokołu zobowiązany jest dostarczyć kurier realizujący dostawę. Sporządzenie protokołu nie jest warunkiem koniecznym rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego.
W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy kontaktować się ze sklepem e-karma.pl z poziomu swojego konta (po zalogowaniu się), telefonicznie pod numerem telefonu 885 857 000 lub za pośrednictwem strony www pod adresem http://www.e-karma.pl/rma/main.php.
Składając reklamację należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia, numer paragonu fiskalnego lub faktury Vat oraz opisać przedmiot reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.