Darmowa dostawa od 145,00 zł

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych w czasie transportu, będą rozpatrywane po sporządzeniu protokołu szkodowego przygotowanego przez kuriera firmy Siódemka i podpisanego przez klienta. Formularz protokołu zobowiązany jest dostarczyć kurier realizujący dostawę. Sporządzenie protokołu nie jest warunkiem koniecznym rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego.

 

W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy kontaktować się ze sklepem e-karma.pl z poziomu swojego konta (po zalogowaniu się), telefonicznie pod numerem telefonu 885 857 000 lub za pośrednictwem strony www pod adresem http://www.e-karma.pl/rma/main.php.

 

Składając reklamację należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia, numer paragonu fiskalnego lub faktury Vat oraz opisać przedmiot reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

powrót

pixel